Wow! Bagaimana Sophiee Talib Boleh Turun 13kg Dalam Masa 3 Minggu Jer?



Bagi mereka yang  berbadan besar mesti ada rasa sensitif dengan pertanyaan berat badan. Kadangkala bila dah banyak kali cuba pelbagai cara diet tetapi masih tak berjaya juga. Tetapi janganlah mudah putus asa. Mungkin perkongsian Sophie Talib di Twitter ni tentang tips diet yang dilakukan sehinggalah mendapat berat badan yang diingini boleh bantu anda. 
Mungkin ada yang rasa macam susah je nak buat, tapi sebenarnya taklah sesusah yang dibayangkan. Jom baca perkongsian penuh di bawah untuk anda fahami dan mencubanya pula.


Image from Twitter @sophieetalib
Image via Twitter @sophieetalib

Dengan semangat dan fokus kepada tujuan anda, sudah tentu anda pun boleh mencapai penurunan berat seperti Sophiee Talib ini. Apa kata anda tentang perkongsian ini? Jom kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda.

Post a Comment

0 Comments